5 Tempat menarik staycation yang senang dijejaki dari Selangor

azni - Author

Mom, UX Designer by profession, Blogger, Traveller, addicted to photography, gadget enthusiast and active in sports. Holds Degree in Mass Communication, Master in Visual Communication. Has been blogging for over 7 years.

You Might Also Like

Comments ( 15 )

  • Nadia johari

    Bestnya semua temlat tu.. Cepatla boleh bercuti.. Nak p tempat kolam2.. Atau pantai

  • Nina Mirza

    Dah kematu rasa asyik terperap kan.. Harap cepat laaa habis PKP. Bukan nka merayap sangat cuma nak rasa freedom ke mana-mana. Rindu nya 2019!

  • Abe kie

    Semua tempat tu menarik utk dilawati..

  • lisa nurulain

    Menariknyaa tmpt tu. Yg mcm rumah triangle tu lisa tk penah prrgi lagi. Harap ada masa tuk smpai sana nti

  • Ema

    saya suka glamping tu…dah selalu duduk hotel..sekali sekala kena ubah

    • azni

      mmg teringin sangat nak pergi situ aihh

  • Mama Kembar Tiga

    Teringin nak pi jalan cuti cuti Malaysia gak. Marilah plan dari sekarang hehe

    • azni

      yer… marilah kita plan hahaha..

  • SalinaJohari

    banyak gak yang tak jejak lagi walaupun dekat je pun.. nnati dah dapat vaksin…kita pi la jenjalan,huhuhu

  • Laila

    Best best..tapi banyak tempat nak kena rentas negeri Selangor tu. Kena tunggu lepas hari ‘pembebasan’

  • Ai

    Semua tempat tu teringin nak pergi. Tapi bila dah boleh pegi nanti mesti memanjang full je.

    • azni

      hahaha betullah jugakkan ..

Enter Your Comments Here..

error: Content is protected !!