Makan best di Johor Bharu

Actually dah sampai ke johor bahru ni beberapa kali dah. Haaa.. Kalau nak berjalan acara utama yg mesti dilakukan adalah mencari tempat makan yang menarik dan mesti dilawati. Alhamdulillah ramai yg willing to share kan.

So aku pun ada tempat favourite yang mesti pergi kalau turun ke jb. So ini dr kaca mata dan tekak aku lah yeeer…

Senarai tempat makan best di johor

1. ABC Special Kg.Melayu
2. Murtabak Cheese Majidee
3. Kacang Pool Haji, Larkin Bomba
4. Tahu Bakar Tepian Tebrau
5. Ketam Telur Asin di Ikan Bakar Bbq Tiptop,tepian Tebrau
6. Baby Crab Goreng (Gerai kuih muih Jalan Wong Ah Fook yg aku terjumpa semalam)
7. Seafood kat Senibong seafood
8. Putu Bambu ayer hitam
9. Mee Sup Tulang cafe benafee
10. Restoran singgah selalu – pau cicah kari, sup bontot goreng
11. Mee lahanat – stulang

so setiap kali P Jb dua tempat ni yang selalu p.so korang wajib try 2 tempat nih. sbb takder kat tempat lain

Mee rebus tulang ZZ and jugak kacang  phool balai bomba larkin

20140314-193220.jpg

20140314-193344.jpg

Add Comment

CommentLuv badge